Przegląd tematu
Autor Wiadomość
Kumbat
PostWysłany: Nie 0:44, 06 Maj 2007    Temat postu:

Jak słusznie zauważył Vandergahast nigdzie nie pisze, że gramy na 130% i zostaje to dodane do regulaminu.
Dawidu91
PostWysłany: Sob 10:29, 28 Kwi 2007    Temat postu:

no to Lukbastion znasz Very Happy to ja jestem Smile ciekawe jak pójdzie Rolling Eyes
Lukbastion
PostWysłany: Pią 20:45, 27 Kwi 2007    Temat postu:

To dzisiaj poznam przeciwnika
Spriv
PostWysłany: Pią 20:02, 27 Kwi 2007    Temat postu:

no i dobrze im szybciej tym lepiej ;]
Kumbat
PostWysłany: Pią 19:44, 27 Kwi 2007    Temat postu:

Mała zmiana w regulaminie - zaczynamy nie 30 kwietnia tylko zaraz jak po dzisiejszym losowaniu lotto (szcześliwy numerek liczba parzysta PG jest uznawany za team A przy wybieraniu par liczba nieparzysta my) jak ustalimy tylko pary co zwiększy czas 1 rundy o te 2-3 dni.
Kumbat
PostWysłany: Śro 21:59, 25 Kwi 2007    Temat postu: Regulamin wojny z PG

1.Gramy systemem 1vs1, 6 par po 2 rundy (czyli w sumie 12 potyczek), do 27 kwietnia każdy z klanów ma obowiązek podać 6 zawodników biorących udział w rozgrywkach.
Pary ustalamy w ten sposób że klan A podaje jako pierwszy swojego zawodnika, klan B wybiera mu przeciwnika, później 2 razy klan B podaje pierwszy zawodników, później do końca podaje pierwszy clan A (poprzez losowanie zostanie ustalone który clan będzie uważany za A a który za B).
Wybrane pary obowiązują przez dwie rundy zawodnicy którzy wystawiani byli wcześniej w pierwszej rundzie grają czerwonym kolorem, w 2 rundzie zamiana kolorów.

2.Terminy rund to pierwsza runda 30.04.2007 - 13.05.2007 druga runda 14.05.2007 - 27.05.2007, nie wolno grać przedwcześnie walk do 2 rundy.

3.Punktacja to win 1 pkt los 0 pkt, wygrywa klan który zdobędzie większą ilość punktów, w przypadku remisu (6:6) dodatkowa decydująca walka pomiędzy najsilniejszym zawodnikem MD i najsilniejszym zawodnikiem PG (wyznaczyć ich trzeba także do 27 kwietnia, nie musi to być kapitan).

4.Każdy gracz posiada dodatkowe pliki, które pakuje do folderu data:
-rmg (balance pc)
-Cranim
-CrBanks
-crtraits
-HcTraits
-SpTraits

5.Wszystkie pary grają na mapie random balance PC M 130%, bez wody, potwory strong, tura 8 min.
Zamki, hirki i bonusy wybierane (jeśli przeciwnik chce wybrać tego samego hirka to się ugadują na innych lub random).

6.Obowiązują oczywiście dodatkowe zasady gry:

# FMG - Fight Missplaced Guards
Przymus walki ze strażnikami przejść do kolejnych stref, dostepu do resursów i artefaktów mimo iż przejście i dostęp obok jest możliwy. Na przejściu wystarczy walczyć z 1 strażnikiem.
# No first day rush
Nie oddziałać wojskiem z 1 dnia na jednostki lub budynki przeciwnika. Zabronione jest też zabijanie nimi strażników strzeżacych przejścia do przeciwnika, zdejmowanie ich z hirka i atakowanie wojskiem z zeszłego tygodnia (przeciwnika).
# No Hit & Run
Jeśli zaatakuje się jednostką lub czarem w aktualnej rundzie, trzeba doczekać do końca tej rundy by móc się poddać/uciec, na potrzeby tej zasady kontratak nie jest liczony jako atak.
# No diplomacy
Nie wolno używać dyplomacji, w celu przyłączania oddziałów neutralnych do swojej armii.
# No Sir Mulich
Zakazane jest rozwijanie ww. bohatera jako głównego, w przypadku jeśli ten bohater zostanie zaatakowany przez przeciwnika to musimy poddać walkę/uciec.
# No 4-5lvl scrolls
Zabrania się korzystania ze scrolli 4 i 5 poziomu, bez względu na to w jaki sposób zostały zdobyte (proszę nie mylić tego z nauką czarów w zamku).
# No Fort Hill, Cartograf
Zabronione jest korzystanie z Fortu na wzgórzu oraz Kartografa.
# No grail
Nie stawiamy grala w zamku.
# No spec logistics, 3-4lvl spels
Nie wolno rozwijać jako głównego, bohaterów ze specjalnością logistyka i czarami 3 i 4 poziomu. Nie wolno używać bohaterów ze startowymi czarami 3-4lvl w walce przeciwko graczowi. Wolno uzywac bohaterow ze startowymi drugo rzednymi zdolnosciami Logistyka
# No 3-4 lvl art
Nie wolno korzystać z artefaków 3 i 4 poziomu, można je wymienić na doświadczenie.
# No Dwelings
Zabrania się korzystania z wszystkich siedlisk.
# Zabrania się korzystania z marketów na planszy umozliwia wymianę surowców z efektywnoscia 5 marketów w zamkach.
# Gdy trafi się plaga to nie ma loadu.
# Jesli na początku miesiąca jest +5 do jednostek 7 lub 6 lvl gdy któryś z graczy posiada tą jednostkę w zamku to obowiazuje load.
# No Confux, Necropolis
Zabronione jest wybieranie Conflux i Necropolis jako zamku startowego, jeśli mamy te zamki jako poboczne możemy w nich budować tylko budynki od kasy, magii i budynki specjalne. Nie można korzystać z nekromancji (można grać nekromantami/rycerzami śmierci ale po każdej walce kasujemy wskrzeszone szkielety, startowych nie trzeba kasować) Można korzystać z jednostek tych zamków ale tylko 1-2 lvl.
# W sytuacjach patowych jak np. bohater z 1 walking death zaatakuje 1 pixie i pixie bedzie ciagle uciekac uznaje sie za obowiazek poddania bohatera z 1 pixie gdyz ta jednostka ciagle ucieka wiec bohater tez musi uciec.

7.Restart mapy w przypadkach:
-jeśli gracze nie mogą do siebie dojść
-jeśli dostęp do: 2 zamku/drewna/kamienia jest wyraźnie utrudniony (powyżej 5 dni) lub blokują go jednostki 3 lvl (lub wyższy poziom), 2 lvl upg (mnóstwo i więcej), 2 lvl, centy upg, gremliny upg, rusałki upg, niziołki (horda i więcej)
-mapa nie zgadza z charakterystyką map balance pod względem ułożenia stref/zamków/dostępu z jednej strefy na drugą (np. brak 2 rodzimego zamku, dostęp od razu z naszej początkowej strefy do strefy początkowej przeciwnika itp.)
-jeśli główny bohater specjalizuje się w jakieś machinie wojennej i dostaje jej na starcie (nie dotyczy pobocznych bohaterów).

8.W przypadku złamania zasad gry przeciwnik wygrywa (jeśli wymusiło się bez powodu restart to za kare hirek i bonus losowo, dwukrotne wymuszenie restartu przeciwnik wygrywa).
Jeśli złamało się zasade gry dzień wcześniej to można wgrać load, dwukrotne takie zagranie przeciwnik wygrywa.
Jeśli gra została przerwana z czyników losowych to należy wgrać load i robić dokładnie te same ruchy.

9.Wszelkie problemy, zmiany w regulaminie i inne sprawy organizacyjne ustalają ze sobą kapitanowie obu drużyn (Kumbat i Dawidu) i potrzebna jest zgoda obu kapitanów.
W przypadku braku niezgody w ważniejszych sprawach decyzje podejmuje osoba nie postronna wybrana przez obu kapitanów przed rozpoczęciem clan wara (Biszcz).

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.