Przegląd tematu |
Wysłany: Pią 22:57, 02 Lut 2007 Temat postu: | |
Aha no tak oczywiście wrota żyw. bo to ich ewolucja :] A i zanim dasz opinie zobacz na grafy, a jak chcesz grafy to daj maila |
Wysłany: Czw 14:54, 01 Lut 2007 Temat postu: | |
Spoko podpis można ustawić .
Ale jak mrów wspomniał-jednostki są bardzoo silne. Żeczywiście mogą być nieporuwnywalne do jednotstek które mamy w innych zmkach. Co do samego zamku też pomyślał bym czy nie warto zmienić go całego. Hm może na KG znajdzie się ktoś chętny do zrobienia lub pomocy przy zamku. Pozatym ostatnio czytałem że nowy zamek może byc tylko wstawiony za istniejący już. Więc który byś wywalił jak co:) |
Wysłany: Czw 8:40, 01 Lut 2007 Temat postu: | |
Ekhm, wiem że jakość zamku nienajlepsza, ale sie poprawi Niektóre po prostu są zbyt jasnne, więc je przyciemnie :] A co do jednostek są dobrze zrobione podaj maila pokażę Ci ich grafiki A i te statystyki jednostek nie są źle zrobione bo są zbalansowane :/ Tylko można sie zdziwić bo jednostki 7 poziomu mają większy przyrost niż 6, ale patrzcie na staty :] |
Wysłany: Śro 23:51, 31 Sty 2007 Temat postu: | |
Dobrze byloby Spaczony, gdybys poprosil kogos o pomoc kto sie na tym zna, albo niech Krewal co jest naszym spamerem po forach da sobie w podpisie linka do tego tematu i moze sie jakos rozkreci... W jednostkach trochu sie pogubilem, ale powiem ze sa ciekawe, moze troche za dobre warto byloby jeszcze raz spojrzec na nie troche obiektywniej i zbalansowac... Obraz zamku powiem jasno: nie za bardzo mi sie podoba... trochu sie to wszystko nie klei szczerze powiedziawszy i te duze piksele tez nie poprawiaja wrazen estetycznych, jak ci sie uda to poprawic to bedzie lux...
Pozdrawiam |
Wysłany: Pon 17:26, 29 Sty 2007 Temat postu: | |
Super A i teraz powiem wam jedno - kto chce wyglądy niech mi napisze na beniox@o2.pl maila o temacie ,,Atlantyda" i w treści napiszcie że jesteście z forum mysticdragons i chcecie looknąć na postacie Znaczy na razie mam postacie bez zamku w tle oraz cały rozbudowany zamek, kto umie robić gifu thx jesli pomożecie przy animowaniu stworów, oraz thx komuś kto by pomógł mi przy skryptach |
Wysłany: Pon 11:29, 29 Sty 2007 Temat postu: | |
Pomysł fajny mam ciekawy pomysł odnośnie projektu ale wezmę sie za niego dopiero po sesji to wtedy więcej powiem |
Wysłany: Wto 18:44, 23 Sty 2007 Temat postu: | |
OK. najpierw statystyki potworów a grafe jeśli będzie mozliwośc dodawania załączników (oczywiście typu JPG)
A tutaj jest zamek Atlantydy: http://img95.imageshack.us/my.php?image=atlantyda2yc.jpg Syrena: ATAK 2 OBRONA 2 ŻYCIA 8 RANY 1-2 SZYBKOŚĆ 5 STRZAŁY 0 KOSZT 60 PRODUKCJA 24 ZD. SPECJALNA 20% szansa na ,,hipnoza" 75% odp. na magię wody Tryton: ATAK 4 OBRONA 3 ŻYCIA 10 RANY 2-3 SZYBKOŚĆ 6 STRZAŁY 0 KOSZT 70 PRODUKCJA 24 ZD. SPECJALNA 20% szansa na ,,hipnoza" 90% odp. na magię wody Marynarz: ATAK 3 OBRONA 5 ŻYCIA 12 RANY 3-4 SZYBKOŚĆ 3 STRZAŁY 6 KOSZT 85 PRODUKCJA 12 ZD. SPECJALNA BRAK Pirat: ATAK 5 OBRONA 6 ŻYCIA 15 RANY 4-6 SZYBKOŚĆ 4 STRZAŁY 25 KOSZT 100 PRODUKCJA 12 ZD. SPECJALNA ODp. na ,,spowolnienie" Spaczony: ATAK 6 OBRONA 6 ŻYCIA 20 RANY 5 SZYBKOŚĆ 5 STRZAŁY 0 KOSZT 100 PRODUKCJA 12 ZD. SPECJALNA nieumarły zatrówa kiedy jest atakowany żuca na siebie chmurę śmierci (czyli to czym strzelaja licze) Obniża obronę wroga o 100% Wąż Morski: ATAK 5 OBRONA 3 ŻYCIA 21 RANY 5-6 SZYBKOŚĆ 7 STRZAŁY 0 KOSZT 85 PRODUKCJA 10 ZD. SPECJALNA BRAK Jadowity Wąż Morski: ATAK 6 OBRONA 4 ŻYCIA 25 RANY 6-7 SZYBKOŚĆ 7 STRZAŁY 0 KOSZT 90 PRODUKCJA 10 ZD. SPECJALNA zatrówa 25% odp. na czary wody pająk: ATAK 7 OBRONA 6 ŻYCIA 45 RANY 5-6 SZYBKOŚĆ 4 STRZAŁY 0 KOSZT 120 PRODUKCJA 8 ZD. SPECJALNA splątanie (to co mają enty) Gigantyczny Pająk: ATAK 8 OBRONA 8 ŻYCIA 60 RANY 7-8 SZYBKOŚĆ 5 STRZAŁY 0 KOSZT 145 PRODUKCJA 8 ZD. SPECJALNA Splątanie (to co mają enty) zatrówa Młody krokodyl: ATAK 10 OBRONA 12 ŻYCIA 75 RANY 12-15 SZYBKOŚĆ 6 STRZAŁY 0 KOSZT 200 PRODUKCJA 6 ZD. SPECJALNA BRAK Krokodyl Nilowy: ATAK 14 OBRONA 14 ŻYCIA 80 RANY 14-15 SZYBKOŚĆ 7 STRZAŁY 0 KOSZT 250 PRODUKCJA 6 ZD. SPECJALNA BRAK Smok Wodny: ATAK 15 OBRONA 15 ŻYCIA 96 RANY 17-18 SZYBKOŚĆ 8 STRZAŁY 0 KOSZT 325 PRODUKCJA 6 ZD. SPECJALNA Odp. na czary wody 100% 2krotny atak Roskiczka: ATAK 18 OBRONA 8 ŻYCIA 75 RANY 15-21 SZYBKOŚĆ 3 STRZAŁY 31 KOSZT 800 PRODUKCJA 2 ZD. SPECJALNA Brak Królewska Rosiczka: ATAK 18 OBRONA 13 ŻYCIA 90 RANY 18-21 SZYBKOŚĆ 4 STRZAŁY 32 KOSZT 900 PRODUKCJA 2 ZD. SPECJALNA Atak na 3 heksy Heroktes: ATAK 35 OBRONA 12 ŻYCIA 75 RANY 45-60 SZYBKOŚĆ 7 STRZAŁY 0 KOSZT 1000 PRODUKCJA 3 ZD. SPECJALNA Dodatkowo zabija potwororów <=20% ilości Heroktesów Wielki Heroktes: ATAK 35 OBRONA 15 ŻYCIA 80 RANY 50-65 SZYBKOŚĆ 7 STRZAŁY 0 KOSZT 1200 PRODUKCJA 3 ZD. SPECJALNA Dodatkowo zabija potwororów <=20% ilości Wielkich Heroktesów Rekinołak: ATAK 40 OBRONA 20 ŻYCIA 90 RANY 50-65 SZYBKOŚĆ 7 STRZAŁY 0 KOSZT 2000 PRODUKCJA 3 ZD. SPECJALNA Dodatkowo zabija potwororów <=25% ilości Rekinołaków 2krotny atak Czarodziejski gryf: ATAK 6 OBRONA 6 ŻYCIA 26 RANY 5-7 SZYBKOŚĆ 3 STRZAŁY 52 KOSZT 100 PRODUKCJA 10 ZD. SPECJALNA atak magiczną strzałą odp. na czary wody i powietrza tarcza powietrzna pasuje do określonych zamków: Zamek, Bastion, Tower oraz Atlantyda. Ognisty gryf: ATAK 7 OBRONA 5 ŻYCIA 27 RANY 6-7 SZYBKOŚĆ 4 STRZAŁY 52 KOSZT 100 PRODUKCJA 10 ZD. SPECJALNA atak kulą ognia odp. na czary ognia i ziemii tarcza ognia pasuje do określonych zamków: Lochy, Bagna, Inferno oraz Stronghold Kościany gryf: ATAK 8 OBRONA 4 ŻYCIA 24 RANY 5-8 SZYBKOŚĆ 5 STRZAŁY 52 KOSZT 100 PRODUKCJA 10 ZD. SPECJALNA atak chmurą śmierci ( to co mają licze) nieumarły pasuje do określonych zamków: Necropolis |
Wysłany: Śro 19:27, 17 Sty 2007 Temat postu: | |
Wmiare możliwości pomożemy nad pracami ja moge grać i sprawdzać czy nie ma gdzieś błędów. Napisz coś więcej |
Wysłany: Śro 18:43, 17 Sty 2007 Temat postu: Ogólne dyskusje. | |
No to spaczony wypowiedz się. Ja już Ci na PW poradziłem żebyś do Val_Gava zagadał. No to co narazie zrobiłeś?
Hm tutaj powiedz luźnie a w innym temacie powiedz liste zmian i takie tam. |