Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Mystic Dragons Strona Główna
»
Poszukiwania Atlantydy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Heroes
----------------
Heroes 3
Fresh
Wojna & Pokój
Tajniackie Forum MD
Rekrutacja
Luzik
----------------
Święta i powody do radochy
O wszystkim i o niczym
Czytelnia
Smocza galeria
Małe co nie co o nas
----------------
Klanowicze
Programy i inne gierki
----------------
MuOnline
Mario Forever
Lineage II
Niezbędniki
Gierki na stronach
Gry off-line
Poszukiwania Atlantydy
Ligi Światowe
----------------
Wizzard and Wariorrs
Tournament of Honor
Legendy Heroes
Polska Liga Heroes
Inne Klany
----------------
Linkownia
Sprawy Techniczne
----------------
Problematyka
Archiwum
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Spaczony
Wysłany: Pią 22:57, 02 Lut 2007
Temat postu:
Aha no tak oczywiście wrota żyw. bo to ich ewolucja :] A i zanim dasz opinie zobacz na grafy, a jak chcesz grafy to daj maila
Krewal
Wysłany: Czw 14:54, 01 Lut 2007
Temat postu:
Spoko podpis można ustawić
.
Ale jak mrów wspomniał-jednostki są bardzoo silne. Żeczywiście mogą być nieporuwnywalne do jednotstek które mamy w innych zmkach. Co do samego zamku też pomyślał bym czy nie warto zmienić go całego. Hm może na KG znajdzie się ktoś chętny do zrobienia lub pomocy przy zamku. Pozatym ostatnio czytałem że nowy zamek może byc tylko wstawiony za istniejący już. Więc który byś wywalił jak co:)
spaczony (unlogged)
Wysłany: Czw 8:40, 01 Lut 2007
Temat postu:
Ekhm, wiem że jakość zamku nienajlepsza, ale sie poprawi
Niektóre po prostu są zbyt jasnne, więc je przyciemnie :] A co do jednostek są dobrze zrobione podaj maila pokażę Ci ich grafiki
A i te statystyki jednostek nie są źle zrobione bo są zbalansowane :/ Tylko można sie zdziwić bo jednostki 7 poziomu mają większy przyrost niż 6, ale patrzcie na staty :]
Mrów
Wysłany: Śro 23:51, 31 Sty 2007
Temat postu:
Dobrze byloby Spaczony, gdybys poprosil kogos o pomoc kto sie na tym zna, albo niech Krewal co jest naszym spamerem po forach da sobie w podpisie linka do tego tematu i moze sie jakos rozkreci... W jednostkach trochu sie pogubilem, ale powiem ze sa ciekawe, moze troche za dobre warto byloby jeszcze raz spojrzec na nie troche obiektywniej i zbalansowac... Obraz zamku powiem jasno: nie za bardzo mi sie podoba... trochu sie to wszystko nie klei szczerze powiedziawszy i te duze piksele tez nie poprawiaja wrazen estetycznych, jak ci sie uda to poprawic to bedzie lux...
Pozdrawiam
Spaczony
Wysłany: Pon 17:26, 29 Sty 2007
Temat postu:
Super
A i teraz powiem wam jedno - kto chce wyglądy niech mi napisze na
beniox@o2.pl
maila o temacie ,,Atlantyda" i w treści napiszcie że jesteście z forum mysticdragons i chcecie looknąć na postacie
Znaczy na razie mam postacie bez zamku w tle oraz cały rozbudowany zamek, kto umie robić gifu thx jesli pomożecie przy animowaniu stworów, oraz thx komuś kto by pomógł mi przy skryptach
Lukbastion
Wysłany: Pon 11:29, 29 Sty 2007
Temat postu:
Pomysł fajny
mam ciekawy pomysł odnośnie projektu ale wezmę sie za niego dopiero po sesji to wtedy więcej powiem
Spaczony
Wysłany: Wto 18:44, 23 Sty 2007
Temat postu:
OK. najpierw statystyki potworów a grafe jeśli będzie mozliwośc dodawania załączników (oczywiście typu JPG)
A tutaj jest zamek Atlantydy:
http://img95.imageshack.us/my.php?image=atlantyda2yc.jpg
Syrena:
ATAK 2
OBRONA 2
ŻYCIA 8
RANY 1-2
SZYBKOŚĆ 5
STRZAŁY 0
KOSZT 60
PRODUKCJA 24
ZD. SPECJALNA
20% szansa na ,,hipnoza"
75% odp. na magię wody
Tryton:
ATAK 4
OBRONA 3
ŻYCIA 10
RANY 2-3
SZYBKOŚĆ 6
STRZAŁY 0
KOSZT 70
PRODUKCJA 24
ZD. SPECJALNA
20% szansa na ,,hipnoza"
90% odp. na magię wody
Marynarz:
ATAK 3
OBRONA 5
ŻYCIA 12
RANY 3-4
SZYBKOŚĆ 3
STRZAŁY 6
KOSZT 85
PRODUKCJA 12
ZD. SPECJALNA
BRAK
Pirat:
ATAK 5
OBRONA 6
ŻYCIA 15
RANY 4-6
SZYBKOŚĆ 4
STRZAŁY 25
KOSZT 100
PRODUKCJA 12
ZD. SPECJALNA
ODp. na ,,spowolnienie"
Spaczony:
ATAK 6
OBRONA 6
ŻYCIA 20
RANY 5
SZYBKOŚĆ 5
STRZAŁY 0
KOSZT 100
PRODUKCJA 12
ZD. SPECJALNA
nieumarły
zatrówa
kiedy jest atakowany żuca na siebie chmurę śmierci (czyli to czym
strzelaja licze)
Obniża obronę wroga o 100%
Wąż Morski:
ATAK 5
OBRONA 3
ŻYCIA 21
RANY 5-6
SZYBKOŚĆ 7
STRZAŁY 0
KOSZT 85
PRODUKCJA 10
ZD. SPECJALNA
BRAK
Jadowity Wąż Morski:
ATAK 6
OBRONA 4
ŻYCIA 25
RANY 6-7
SZYBKOŚĆ 7
STRZAŁY 0
KOSZT 90
PRODUKCJA 10
ZD. SPECJALNA
zatrówa
25% odp. na czary wody
pająk:
ATAK 7
OBRONA 6
ŻYCIA 45
RANY 5-6
SZYBKOŚĆ 4
STRZAŁY 0
KOSZT 120
PRODUKCJA 8
ZD. SPECJALNA
splątanie (to co mają enty)
Gigantyczny Pająk:
ATAK 8
OBRONA 8
ŻYCIA 60
RANY 7-8
SZYBKOŚĆ 5
STRZAŁY 0
KOSZT 145
PRODUKCJA 8
ZD. SPECJALNA
Splątanie (to co mają enty)
zatrówa
Młody krokodyl:
ATAK 10
OBRONA 12
ŻYCIA 75
RANY 12-15
SZYBKOŚĆ 6
STRZAŁY 0
KOSZT 200
PRODUKCJA 6
ZD. SPECJALNA
BRAK
Krokodyl Nilowy:
ATAK 14
OBRONA 14
ŻYCIA 80
RANY 14-15
SZYBKOŚĆ 7
STRZAŁY 0
KOSZT 250
PRODUKCJA 6
ZD. SPECJALNA
BRAK
Smok Wodny:
ATAK 15
OBRONA 15
ŻYCIA 96
RANY 17-18
SZYBKOŚĆ 8
STRZAŁY 0
KOSZT 325
PRODUKCJA 6
ZD. SPECJALNA
Odp. na czary wody 100%
2krotny atak
Roskiczka:
ATAK 18
OBRONA 8
ŻYCIA 75
RANY 15-21
SZYBKOŚĆ 3
STRZAŁY 31
KOSZT 800
PRODUKCJA 2
ZD. SPECJALNA
Brak
Królewska Rosiczka:
ATAK 18
OBRONA 13
ŻYCIA 90
RANY 18-21
SZYBKOŚĆ 4
STRZAŁY 32
KOSZT 900
PRODUKCJA 2
ZD. SPECJALNA
Atak na 3 heksy
Heroktes:
ATAK 35
OBRONA 12
ŻYCIA 75
RANY 45-60
SZYBKOŚĆ 7
STRZAŁY 0
KOSZT 1000
PRODUKCJA 3
ZD. SPECJALNA
Dodatkowo zabija potwororów <=20% ilości Heroktesów
Wielki Heroktes:
ATAK 35
OBRONA 15
ŻYCIA 80
RANY 50-65
SZYBKOŚĆ 7
STRZAŁY 0
KOSZT 1200
PRODUKCJA 3
ZD. SPECJALNA
Dodatkowo zabija potwororów <=20% ilości Wielkich Heroktesów
Rekinołak:
ATAK 40
OBRONA 20
ŻYCIA 90
RANY 50-65
SZYBKOŚĆ 7
STRZAŁY 0
KOSZT 2000
PRODUKCJA 3
ZD. SPECJALNA
Dodatkowo zabija potwororów <=25% ilości Rekinołaków
2krotny atak
Czarodziejski gryf:
ATAK 6
OBRONA 6
ŻYCIA 26
RANY 5-7
SZYBKOŚĆ 3
STRZAŁY 52
KOSZT 100
PRODUKCJA 10
ZD. SPECJALNA
atak magiczną strzałą
odp. na czary wody i powietrza
tarcza powietrzna
pasuje do określonych zamków: Zamek, Bastion, Tower oraz Atlantyda.
Ognisty gryf:
ATAK 7
OBRONA 5
ŻYCIA 27
RANY 6-7
SZYBKOŚĆ 4
STRZAŁY 52
KOSZT 100
PRODUKCJA 10
ZD. SPECJALNA
atak kulą ognia
odp. na czary ognia i ziemii
tarcza ognia
pasuje do określonych zamków: Lochy, Bagna, Inferno oraz Stronghold
Kościany gryf:
ATAK 8
OBRONA 4
ŻYCIA 24
RANY 5-8
SZYBKOŚĆ 5
STRZAŁY 52
KOSZT 100
PRODUKCJA 10
ZD. SPECJALNA
atak chmurą śmierci ( to co mają licze)
nieumarły
pasuje do określonych zamków: Necropolis
Lukbastion
Wysłany: Śro 19:27, 17 Sty 2007
Temat postu:
Wmiare możliwości pomożemy nad pracami ja moge grać
i sprawdzać czy nie ma gdzieś błędów. Napisz coś więcej
Krewal
Wysłany: Śro 18:43, 17 Sty 2007
Temat postu: Ogólne dyskusje.
No to spaczony wypowiedz się. Ja już Ci na PW poradziłem żebyś do Val_Gava zagadał. No to co narazie zrobiłeś?
Hm tutaj powiedz luźnie a w innym temacie powiedz liste zmian i takie tam.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin